19:59

Idag har ja varit i Hestra o åkt skidor, va faktiskt jättekul :) förutom att klantiga jag tappade min hundralapp till skidorna jag skulle hyra, men då vart ja Amandas pappa super duper snäll o lånade det till mig.

Förövrigt kanske jag ska börja blogga på devote. Men då säger ja till ;)

Nu måste ja plugga lite. Känner att min blogg har blivit väldigt tråkig, har typ inga bilder, men jag har inget verkligen inget o skriva om. så om ni vill att jag ska fortsätta blogga får ni langa in komentarer om tips och idéerpå vad jag kan blogga om. Taack!

Latero!

Kommentarer
Postat av: lovisa

kom till devote, det äger!:D

fler dagens outfit!

hahapuss

2011-02-23 @ 18:01:45
URL: http://lovisaschedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0