Here we go again :)

Okej kände att det var dags för ett seriöst inlägg. eller okej mina inlägg blir dock aldrig seriösa men men.



Har skrivit en lååång berättelse på svenskan i skolan, deckare, vid namn Avundsjukan, hör ni hur ootroligt intressant det låter? noot!

Ska iaf lämna in den imon med. ska ha min bokanalys oxå, fast i samtalsform... aja det kommer säkert gå bra.

till något helt annat, stod precis i mitt rum och tänkte- jag vill inte ha min säng där, haha. ni ska bara veta hur jag är med mina "rumsomändringar" haha.

btw, kika in på min syrras blogg- http://fjclausen.blogg.se

/ Vanessa eller hippievanessa som en klasskompis kallade mig idag, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0